19 Ocak 2008 Cumartesi

TEKRAR MERHABA..

20 Ocak tarihinde sizlerle buluşmak için sözleşmiştim, şuan henüz saat 02.11 ama olsun..
Bugün sizlerle 2 tarifi paylaşacağım, aslında tamamen bitmiş durumdalar fakat ben yinede günün ışımasını mağazaların ılmasını beklemek zorundayım..nedenmi???
ÇÜNKÜ ;
sevgili fotoğraf makinamın pillerinin azizliğine uğramış durumdayım..Büyük bir heves ve amatör fotoğrafçılık ruhumla emek emek fotoğraflar çektim sizlerle paylaşmak için bilgisayarıma yükleyeceğimrada makina kapandı!!!!ve ılmıyor oysa piller yeniydi..
Neyse çok önemsemeyip nazar boncuğu olsun diyerek günün ışımasını bekliyorum bende:)
Marketten pil alıp koşa koşa sizlerle paylaşmaya geleceğim...
Paylaşmak kadar güzel ve insanın ruhunu tazeleyen bir duygu daha olduğunu sanmıyorum..
Sonuna kadar doyasıya paylaşmak..
Bloglarda oluşan dostlukları izleyip takipederken öyle keyif alıyorumki..
Umarım sizlerde benim dostluğumdan paylaşımlarımdan keyif alırsınız.
Sevgiler...

Hiç yorum yok: